MyCelebrity

nedjelja, 29.11.2009.

Luka Nižetić

Biografija:
Mlad i perspektivan pjevač koji se probio u svojoj 17. godini na festivalu Melodije hrvatskog Jadrana pjesmom „Ludi grade“. Pjesma s kojom se proslavio na finalu Dore (izbor za pjesmu Eurovizije) 2005. godine je pjesma „Proljeće“. Iste godine pjesma „Proljeće“ postaje jedna od tri najizvođenije pjesme na domaćim radio postajama, te deveto mjesto na MTV-evoj ljestvici World Chart Express. Dobiva i nagradu Porin 2005. u kategoriji debitant godine. Poznata pjesma s prvog albuma je balada „Ponekad poželim“. U duetu sa Lanom Jurčević pjeva pjesmu „Prava ljubav“.
Krajem 2007. nastupa na TV show-u Ples sa zvijezdama uz partnericu Mirjanu Žutić gdje odnosi prvu nagradu. Početkom 2008. godine u kampanji za jednu kompaniju izvodi pjesmu „Zapleši sa mnom“ za koju osvaja 1. nagradu HRF-a od radijskih glazbenih urednika.


Photobucket


Moja recenzija:
Sviđaju mi se Lukine pjesme „Proljeće“, „U mislima“, „Zapleši sa mnom“ isto tako sviđa mi se i pjesma „Prava ljubav“ koju pjeva u duetu s Lanom Jurčević. Raznovrsnošću svojih pjesama daje nam mogućnost slušanja pjesama u bilo kojem raspoloženju i prilici. Dosta pjesama je laganog ritma koje me smiruju, ali ipak više mi se sviđaju vedrije i energičnije pjesme koje u meni pobuđuju veselje. Uz pjesme jaako mi se sviđaju i njegovi spotovi koji su slikoviti i zanimljivi.
Luka je kod mlađe generacije osim pjesmama, popularan i zbog svoje vedre i otvorene naravi, a posebno kod djevojaka koje kako kažu „joj šta je zgodan“.

29.11.2009. u 13:05 • 2 KomentaraPrint#


  studeni, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2010 (1)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (3)
Travanj 2010 (2)
Veljača 2010 (2)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (8)
Studeni 2009 (1)

Komentari da/ne?

Home MyCelebrity.blog.hr

Tko su oni, reći ću vam ja!

A tko sam ja:
Zovem se Leo i idem u OŠ S.S.Kranjčevića u Zagrebu.
Volim istraživati, putovati i učiti o novim stvarima.
Hobiji su mi enigmatika i odlasci na duštvena događanja.
Što se tiče muzike i filma još sam neopredjeljen.

My Celebrity

Luka Nižetić
Nicolas Quesnoit
Ana Ugarković
Vedran Mlikota
Duško Čurlić
Ištvan Varga
Mario Petreković
Nikša Bratoš
Igor Mešin
Robert Valdec
Milka Babović
Marija Šantek
Ivana Plechinger
Marija Husar
Barbara Kolar
Mario Valentić
Ana Vilenica
Marko Tolja
Viktor Drago

Razno:
Aladin i čarobna svjetiljka - kazališna predstava

Kontakt

Leo e-mail:

LeoMyCelebrity@gmail.com

Linkovi:

OŠ S. S. Kranjčević

MyCelebrity on Facebook




Broj posjeta: