MyCelebrity

utorak, 01.12.2009.

Nicolas Quesnoit

Biografija:
Još u djetinjstvu Nicolas je pokazivao posebno zanimanje za latinsko-američke i standardne plesove, istovremeno bavio se jazzom, stepom i baletom. Do svoje dvanaeste godine osvojio je četiri francuska prvenstva u standardnim i latinsko-američkim sportskim plesovima. Željom da uči od najboljih, preselio se u London . Zajedno sa svojom tadašnjom partnericom plasirao se među šest britanskih parova i postao članom britanske reprezentacije. 2001. godine upoznaje Kseniju (sadašnju suprugu) sa kojom osnuje novi plesni par. Od tada su postali trostruki nacionalni prvaci . Plasirani u raznim natjecanjima u 2% najboljih u svijetu. 2004. godine preselili su u SAD, gdje kruna njihove američke faze postaje FINALE US Opena. Nicolas i supruga Ksenija postali su međunarodno priznati plesni učitelji i sudci. Dobivaju priznanje za izvrsnost od IDTA (Međunarodna Org. Plesnih Učitelja). U Hrvatskoj osnuju svoj Plesni centar kako bi prenosili ljubav prema plesu i svoje znanje na svoje učenike.


Photobucket


Moja recenzija:
Na početku moram priznati da ne znam o plesu dovoljno da bi uopće pomislio kritizirati Nicolasa, ali s obzirom koliko je čovjek dobio nagrada i priznanja mislim da kritike nisu potrebne. Kod mene osobno je postigao divljenje onim što sam vidio kod njegovih nastupa u TV show-u „Ples sa zvijezdama“, a naročito zbog napora koji ulaže u svoju partnericu u plesu (bez obzira na to tko je ona). Kao osobu doživio sam ga kao veselog i ugodnog čovjeka uvijek spremnog pomoći. Primjetio sam i njegov smješak koji on pokazuje i kada mu nije ugodan tenutak, pa ipak smješak je pozitivan. Na kraju mogu priznati da me zainteresirao za ples i da bi volio pohađati njegovu plesnu školu.

01.12.2009. u 18:14 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< prosinac, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2010 (1)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (3)
Travanj 2010 (2)
Veljača 2010 (2)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (8)
Studeni 2009 (1)

Komentari da/ne?

Home MyCelebrity.blog.hr

Tko su oni, reći ću vam ja!

A tko sam ja:
Zovem se Leo i idem u OŠ S.S.Kranjčevića u Zagrebu.
Volim istraživati, putovati i učiti o novim stvarima.
Hobiji su mi enigmatika i odlasci na duštvena događanja.
Što se tiče muzike i filma još sam neopredjeljen.

My Celebrity

Luka Nižetić
Nicolas Quesnoit
Ana Ugarković
Vedran Mlikota
Duško Čurlić
Ištvan Varga
Mario Petreković
Nikša Bratoš
Igor Mešin
Robert Valdec
Milka Babović
Marija Šantek
Ivana Plechinger
Marija Husar
Barbara Kolar
Mario Valentić
Ana Vilenica
Marko Tolja
Viktor Drago

Razno:
Aladin i čarobna svjetiljka - kazališna predstava

Kontakt

Leo e-mail:

LeoMyCelebrity@gmail.com

Linkovi:

OŠ S. S. Kranjčević

MyCelebrity on Facebook




Broj posjeta: