MyCelebrity

srijeda, 02.12.2009.

Ana Ugarković

Biografija:
Ana je odrasla u Sisku. Posljednji razred srednje škole završila je u SAD-u, u Albuqerqueu nakon čega je završila studij grafičkog dizajna u Italiji u Milanu. Posao grafičkog dizajnera radila je u Italiji, Švicarskoj, Velikoj Britaniji i Hrvatskoj. Svoju ljubav prema kuhanju razvija stažirajući u londonskim restoranima usporedno s karijerom grafičkog dizajnera. 2002. godine vraća se u Hrvatsku, gdje se zahvaljujući Reneu Bakaloviću sve ozbiljnije počinje baviti svim aspektima gastronomije, vođenjem Gastro akademije, kao i pisanjem knjiga i članaka u gastro rubrikama. Na televiziji NovaTV vodi poznatu gastro emisiju „Kod Ane“. U kuhanje unosi i umjetničku-dizajnersku sposobnost, ukratko na tanjuru ništa ne smije ostati „to je dobro jelo“. Proteklih par tjedana sudjeluje u emisiji „Ples sa zvijezdama“.


Photobucket


Moja recenzija:
Uz moju majku povremeno pratim emisiju „Kod Ane“, gdje mogu primjetiti kako ima vrlo zanimljivih jela. Priznajem, većinu namirnica ne poznajem (da ne kažem kako je ponekad ni moja majka ne razumije), jela izgledaju tako fino da bi i ja kod Ane na večeru. Zapravo i tražio sam mamu da više ne naručujemo pizze, hamburgere i kebape nego da kupi Aninu kuharicu (u povjerenju možda joj tata kupi, op, htio sam reći možda joj djed Božićnjak donese pod bor :)).
Također povremeno odemo i na HTV gledati emisiju „Ples sa zvijezdama“ i rekao bi da ima volje učiti ples i da Nicolas (hmm, ima strpljenja) iako se vidi da joj fizičke aktivnosti i nisu primarna stvar u životu. Moram napomenuti da je žiri, pogotovo gospodin Davor nemilosrdan usudio bi se reći bezobrazan (kao da ne shvaća da je to show), za razliku od zamjenskog gospodina Davora (na generalnoj probi simpatične gospođe Đurđe) i posebno simpatičnih dvojice starijih gospodina prepunih lijepih stihova i riječi (opet za razliku od originalnog žirija). Na kraju možda se i meni posreći pa odem Ani na večeru, nikad se ne zna (mljac).

02.12.2009. u 21:58 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< prosinac, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2010 (1)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (3)
Travanj 2010 (2)
Veljača 2010 (2)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (8)
Studeni 2009 (1)

Komentari da/ne?

Home MyCelebrity.blog.hr

Tko su oni, reći ću vam ja!

A tko sam ja:
Zovem se Leo i idem u OŠ S.S.Kranjčevića u Zagrebu.
Volim istraživati, putovati i učiti o novim stvarima.
Hobiji su mi enigmatika i odlasci na duštvena događanja.
Što se tiče muzike i filma još sam neopredjeljen.

My Celebrity

Luka Nižetić
Nicolas Quesnoit
Ana Ugarković
Vedran Mlikota
Duško Čurlić
Ištvan Varga
Mario Petreković
Nikša Bratoš
Igor Mešin
Robert Valdec
Milka Babović
Marija Šantek
Ivana Plechinger
Marija Husar
Barbara Kolar
Mario Valentić
Ana Vilenica
Marko Tolja
Viktor Drago

Razno:
Aladin i čarobna svjetiljka - kazališna predstava

Kontakt

Leo e-mail:

LeoMyCelebrity@gmail.com

Linkovi:

OŠ S. S. Kranjčević

MyCelebrity on Facebook




Broj posjeta: