MyCelebrity

četvrtak, 10.12.2009.

Vedran Mlikota

Biografija:
Rođen 1969. godine u Zagvozdu. Nakon srednje škole u Splitu, upisuje studij glume na Zagrebačkoj akademiji za kazalište, film i televiziju, koju završava 1992. godine u klasi profesora Izeta Hajdarhodžića. Tijekom studija nagrađen je Rektorovom nagradom za predstavu „Hamletmašina“, a 1993. godine proglašen je najboljim glumcem Festivala hrvatske drame Teatra ITD. Sljedeće godine dobiva nagradu „Veljko Maričić“ kao najbolji glumac na Prvom festivalu malih scena u Rijeci. Glumio u više filmova i tv serija: „Da mi je biti morski pas“, „Treća žena“, „Šokica“, itd. Promovira svoje selo Zagvozd gdje 1998. godine dovodi glumačku skupinu Histrioni koja glumi u predstavi za tamošnje stanovništvo.


Photobucket


Moja recenzija:
Vedrana sam prvi puta gledao u seriji „Naša mala klinika“ gdje je glumio ministra zdravstva, nažalost nisam gledao ostale njegove serije, filmove i predstave. Ono po čemu ga djeca mogu prepoznati je da je u crtiću „Shrek“ posudio glas Shreku. Susreo sam ga na generalnoj probi „Plesa sa zvijezdama“ i pri tom kratkom susretu s njim doživio sam ga kao jednostavnu i druželjubivu osobu. U showu je plesao sa Marijom Šantek koja je također vrlo vedra osoba. Žao mi je što je ispao iz showa i što nije bio u finalima. Uvijek ću pamtiti njegove stihove sa probe koje je rekao zamjenskom žiriju (pjesničkim dušama Eliu i Dinku (zamjenskim)): „Nemojte puno pričat pjesme, jer moramo na wc a tu se nesmje“ :-)

10.12.2009. u 20:01 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< prosinac, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2010 (1)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (3)
Travanj 2010 (2)
Veljača 2010 (2)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (8)
Studeni 2009 (1)

Komentari da/ne?

Home MyCelebrity.blog.hr

Tko su oni, reći ću vam ja!

A tko sam ja:
Zovem se Leo i idem u OŠ S.S.Kranjčevića u Zagrebu.
Volim istraživati, putovati i učiti o novim stvarima.
Hobiji su mi enigmatika i odlasci na duštvena događanja.
Što se tiče muzike i filma još sam neopredjeljen.

My Celebrity

Luka Nižetić
Nicolas Quesnoit
Ana Ugarković
Vedran Mlikota
Duško Čurlić
Ištvan Varga
Mario Petreković
Nikša Bratoš
Igor Mešin
Robert Valdec
Milka Babović
Marija Šantek
Ivana Plechinger
Marija Husar
Barbara Kolar
Mario Valentić
Ana Vilenica
Marko Tolja
Viktor Drago

Razno:
Aladin i čarobna svjetiljka - kazališna predstava

Kontakt

Leo e-mail:

LeoMyCelebrity@gmail.com

Linkovi:

OŠ S. S. Kranjčević

MyCelebrity on Facebook




Broj posjeta: