MyCelebrity

četvrtak, 17.12.2009.

Ištvan Varga

Biografija:
Ištvan je rođen u Mađarskoj. Majka mu je diplomirala plesnu pedagogiju, a otac je plesao folklor. Ištvan Varga i Gabriela Pilić iz zagrebačkog plesnog kluba Tactus višekratni su prvaci Hrvatske u raznim plesovima. Profesionalni je plesač za Extru. Zaručen je za plesačicu Evu Rusan. U ovogodišnjoj sezoni Plesa sa zvijezdama pleše s partnericom Frankom Batelić.


Photobucket


Moja recenzija:
Ištvan i njegova partnerica Franka Batelić iz showa Ples sa zvijezdama odličan su par. Pošto pratim show Ples sa zvijezdama mogu primjetiti da njih dvoje odnose najbolje ocjene žirija, a isto tako i gledateljima se sviđa njihov talent što se vidi iz toga da su ušli u finale. Veseo i jednostavan po naravi Ištvan voli ples i uživa u njemu. Vrlo je društven, iako pomalo sramežljiv. Volio bi plesati kao on (naravno i imati zgodnu partnericu ;-)).

17.12.2009. u 19:59 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< prosinac, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2010 (1)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (3)
Travanj 2010 (2)
Veljača 2010 (2)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (8)
Studeni 2009 (1)

Komentari da/ne?

Home MyCelebrity.blog.hr

Tko su oni, reći ću vam ja!

A tko sam ja:
Zovem se Leo i idem u OŠ S.S.Kranjčevića u Zagrebu.
Volim istraživati, putovati i učiti o novim stvarima.
Hobiji su mi enigmatika i odlasci na duštvena događanja.
Što se tiče muzike i filma još sam neopredjeljen.

My Celebrity

Luka Nižetić
Nicolas Quesnoit
Ana Ugarković
Vedran Mlikota
Duško Čurlić
Ištvan Varga
Mario Petreković
Nikša Bratoš
Igor Mešin
Robert Valdec
Milka Babović
Marija Šantek
Ivana Plechinger
Marija Husar
Barbara Kolar
Mario Valentić
Ana Vilenica
Marko Tolja
Viktor Drago

Razno:
Aladin i čarobna svjetiljka - kazališna predstava

Kontakt

Leo e-mail:

LeoMyCelebrity@gmail.com

Linkovi:

OŠ S. S. Kranjčević

MyCelebrity on Facebook




Broj posjeta: