MyCelebrity

ponedjeljak, 28.12.2009.

Nikša Bratoš

Biografija:
Rođen je 1959. godine u Travniku gdje je završio osnovnu, srednju i muzičku školu. U Sarajevu je diplomirao na Elektrotehničkom fakultetu i kratko radio u Energoinvestu, dok se nije potpuno posvetio muzici. Svirao je u sljedećim grupama: Bonton Baja, Valentino i Crvena Jabuka. Od 1989. živi u Zagrebu.Nikša Bratoš je poznati hrvatski kompozitor i aranžer mnogih hitova i producent albuma zvijezda poput Zdravka Čolića, Dine Merlina, a bio je i dio "Igre bez granica" Toše Proeskog. Čovjek je kojega sva značajnija imena iz svijeta muzike najviše žele imati u svojoj ekipi jer je njegovo učešće postalo garancijom uspjeha snimljenog materijala.


Photobucket


Moja recenzija:
Doživio sam ga kao ljubaznog i vedrog čovjeka. Sviđaju mi se njegove pjesme, najviše one koje je radio za grupu „Crvena jabuka“. Pjesme su mu vrlo osjećajne i subjektivne. Nikša radi sa mnogobrojnim poznatim zvijezdama hrvatske estrade pa tako radi i s mojim najdražim pjevačem Lukom Nižetićem. Odličan je gitarist, posebno mi se sviđa pjesma „Ostani“ od Crvene jabuke gdje sam prvi puta doživio pozitivne vibracije gitare koje mi bude osjećaj veselja i daju energiju, a o kojima mi tata stalno priča.

28.12.2009. u 19:16 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< prosinac, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2010 (1)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (3)
Travanj 2010 (2)
Veljača 2010 (2)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (8)
Studeni 2009 (1)

Komentari da/ne?

Home MyCelebrity.blog.hr

Tko su oni, reći ću vam ja!

A tko sam ja:
Zovem se Leo i idem u OŠ S.S.Kranjčevića u Zagrebu.
Volim istraživati, putovati i učiti o novim stvarima.
Hobiji su mi enigmatika i odlasci na duštvena događanja.
Što se tiče muzike i filma još sam neopredjeljen.

My Celebrity

Luka Nižetić
Nicolas Quesnoit
Ana Ugarković
Vedran Mlikota
Duško Čurlić
Ištvan Varga
Mario Petreković
Nikša Bratoš
Igor Mešin
Robert Valdec
Milka Babović
Marija Šantek
Ivana Plechinger
Marija Husar
Barbara Kolar
Mario Valentić
Ana Vilenica
Marko Tolja
Viktor Drago

Razno:
Aladin i čarobna svjetiljka - kazališna predstava

Kontakt

Leo e-mail:

LeoMyCelebrity@gmail.com

Linkovi:

OŠ S. S. Kranjčević

MyCelebrity on Facebook




Broj posjeta: