MyCelebrity

srijeda, 05.05.2010.

Barbara Kolar

Biografija:
Barbara Kolar rođena je u Čakovcu 1970. godine. Po struci je doktorica vetererinarske medicine, prvenstveno je poznata kao radio i TV voditeljica na HRT-u. Svoju radijsku karijeru je započela na Radio Samoboru i Radio Velikoj Gorici. Jedna je od rijetkih radijskih voditeljica koja se može pohvaliti činjenicom da njezini slušatelji znaju kako ona izgleda i to zahvaljujući mnoštvu projekata koje je unazad par godina vodila na državnoj televiziji. Poznata je kao voditeljica showova: „Ples sa zvijezdama“ i „Zvijezde pjevaju“. Imala je gostujuće uloge u serijama „Bitange i princeze“, „Stipe u gostima“ i „Naša mala klinika“.


Photobucket


Moja recenzija:
Gledajući HTV-ove emisije uživo vidio sam da ih super vodi i da su ona i Duško genijalan par. Posebnu pažnju sam posvetio emisijama „Ples sa zvijezdama“ i „Zvijezde pjevaju“. Pošto plešem draži mi je show „Ples sa zvijezdama“ koji me i privukao da plešem. Gledajući kako pleše, mogu reći da zaista dobro pleše, iako nije bolja od mene ;). Proglašena je najgore odjevenom televizijskom osobom, sve što nosi nosi s veseljem i najvažnije joj je da se osjeća ugodno u odjeći što ponekad i potvrđuje prethodnu tezu. Stalno je nasmiješena što pozitivno utječe na druge pa je uvijek uz nju i dobro raspoloženje i veselje kako za starije tako i za djecu. Vjerujem da je čvrstog karaktera i vrlo samouvjerena što je jedna od najvažnijih karakteristika za posao koji radi.
Sve u svemu mislim da bi trebalo više takvih voditeljica i voditelja na televiziji.

05.05.2010. u 21:12 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< svibanj, 2010 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Kolovoz 2010 (1)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (3)
Travanj 2010 (2)
Veljača 2010 (2)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (8)
Studeni 2009 (1)

Komentari da/ne?

Home MyCelebrity.blog.hr

Tko su oni, reći ću vam ja!

A tko sam ja:
Zovem se Leo i idem u OŠ S.S.Kranjčevića u Zagrebu.
Volim istraživati, putovati i učiti o novim stvarima.
Hobiji su mi enigmatika i odlasci na duštvena događanja.
Što se tiče muzike i filma još sam neopredjeljen.

My Celebrity

Luka Nižetić
Nicolas Quesnoit
Ana Ugarković
Vedran Mlikota
Duško Čurlić
Ištvan Varga
Mario Petreković
Nikša Bratoš
Igor Mešin
Robert Valdec
Milka Babović
Marija Šantek
Ivana Plechinger
Marija Husar
Barbara Kolar
Mario Valentić
Ana Vilenica
Marko Tolja
Viktor Drago

Razno:
Aladin i čarobna svjetiljka - kazališna predstava

Kontakt

Leo e-mail:

LeoMyCelebrity@gmail.com

Linkovi:

OŠ S. S. Kranjčević

MyCelebrity on Facebook




Broj posjeta: