MyCelebrity

ponedjeljak, 02.08.2010.

Viktor Drago

Biografija:
Viktor Drago je umjetnički direktor Cro-a-Porter-a. Najpoznatiji je hrvatskoj javnosti po svojem djelovanju u modnim vodama - revije, dizajneri i svi koji se interesiraju za modu znaju tko je i što Viktor Drago. Odrastao je u Koprivnici. Modom se počeo baviti kao maneken 90-ih godina, a danas spada među hrvatske modne alfe i omege.


Photobucket


Moja recenzija:
Što se tiče njegove profesionalne strane jako ga cijenim upoznavši neke od njegovih „radova“ koji se mogu vidjeti na Cro-a-Porter-u.
Kao osoba prikazuje se kao pošten i radišan čovjek iako mu mediji uvijek (kao i svakoj drugoj poznatoj ličnosti) pokušavaju zalijepiti neku crnu mrlju bila ona stvarno negativna ili pak širem društvu neprihvatljiva. Moje mišljenje je da je jednostavan čovjek koji se lako uvuče u svako društvo i imam samo najbolje mišljenje o njemu.
Pa tko zna što će i o meni mediji pisati kada jednom postanem slavan :)

02.08.2010. u 13:05 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< kolovoz, 2010  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2010 (1)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (3)
Travanj 2010 (2)
Veljača 2010 (2)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (8)
Studeni 2009 (1)

Komentari da/ne?

Home MyCelebrity.blog.hr

Tko su oni, reći ću vam ja!

A tko sam ja:
Zovem se Leo i idem u OŠ S.S.Kranjčevića u Zagrebu.
Volim istraživati, putovati i učiti o novim stvarima.
Hobiji su mi enigmatika i odlasci na duštvena događanja.
Što se tiče muzike i filma još sam neopredjeljen.

My Celebrity

Luka Nižetić
Nicolas Quesnoit
Ana Ugarković
Vedran Mlikota
Duško Čurlić
Ištvan Varga
Mario Petreković
Nikša Bratoš
Igor Mešin
Robert Valdec
Milka Babović
Marija Šantek
Ivana Plechinger
Marija Husar
Barbara Kolar
Mario Valentić
Ana Vilenica
Marko Tolja
Viktor Drago

Razno:
Aladin i čarobna svjetiljka - kazališna predstava

Kontakt

Leo e-mail:

LeoMyCelebrity@gmail.com

Linkovi:

OŠ S. S. Kranjčević

MyCelebrity on Facebook




Broj posjeta: