MyCelebrity

utorak, 29.12.2009.

Igor Mešin

Biografija:
Igor Mešin rođen je 1967. godine. Prije studija glume na Akademiji dramskih umjetnosti bio je u studiju ZKM-a. Nakon što je diplomirao ulazi u stalni angažman varaždinskog HNK, da bi 1994. ušao u angažman zagrebačkog kazališta "Komedija" gdje glumi mnoge glavne uloge posebno se ističući u predstavama "Opera za tri groša", "Na tri kralja", "Nemoćnik u pameti". Na filmu se pojavljuje u epizodnim ulogama u filmovima "Dok nitko ne gleda", "Rusko meso", "Nebo sateliti" Lukasa Nole, te "Tri muškarca Melite Žganjer" Snježane Tribuson. U televizijskoj seriji "Olujne tišine" Daniela Marušića odigrao je ulogu Stjepana Radića. Igor Mešin bio je voditelj showa Nove TV „Ne zaboravi stihove“, a isto tako je bio voditelj showa Nove TV „Supertalent“ zajedno s drugim voditeljem Reneom Bitorajcem.


Photobucket


Moja recenzija:
Igor je za mene jedan od najboljih glumaca, prvenstveno iz sitcom serije „Naša mala klinika“ gdje uz ostale odlične glumce kao Enisa Bešlagića glumi člana osoblja jedne male klinike. Napomenuo bih da se nakon sitcoma NMK izvrsno uklopio u dvojac s glumcem Reneom Bitorajcem u showu Supertalent NoveTV. Uloge koje glumi većinom su jednostavne što je za njega kao glumca vrlo dobra situacija pošto je i sam kao osoba dosta jednostavan i zabavan, a istovremeno ozbiljan i profesionalan što najviše dolazi do izražaja kod uloga u kojima se često izmjenjuju osjećaji i situacije. Posljednji puta kada sam ga gledao u predstavi „Cigle svete Elizabete“ zagrebačkog kazališta „Komedija“ bio je u ulozi seoskog poštara. Na kraju još jednom sve pohvale Igoru na profesionalnosti i zabavi koju nama gledateljima pruža.

29.12.2009. u 15:15 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< prosinac, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2010 (1)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (3)
Travanj 2010 (2)
Veljača 2010 (2)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (8)
Studeni 2009 (1)

Komentari da/ne?

Home MyCelebrity.blog.hr

Tko su oni, reći ću vam ja!

A tko sam ja:
Zovem se Leo i idem u OŠ S.S.Kranjčevića u Zagrebu.
Volim istraživati, putovati i učiti o novim stvarima.
Hobiji su mi enigmatika i odlasci na duštvena događanja.
Što se tiče muzike i filma još sam neopredjeljen.

My Celebrity

Luka Nižetić
Nicolas Quesnoit
Ana Ugarković
Vedran Mlikota
Duško Čurlić
Ištvan Varga
Mario Petreković
Nikša Bratoš
Igor Mešin
Robert Valdec
Milka Babović
Marija Šantek
Ivana Plechinger
Marija Husar
Barbara Kolar
Mario Valentić
Ana Vilenica
Marko Tolja
Viktor Drago

Razno:
Aladin i čarobna svjetiljka - kazališna predstava

Kontakt

Leo e-mail:

LeoMyCelebrity@gmail.com

Linkovi:

OŠ S. S. Kranjčević

MyCelebrity on Facebook




Broj posjeta: