MyCelebrity

nedjelja, 16.05.2010.

Ana Vilenica

Biografija:
Rođena je 1978. godine u Rijeci gdje je i odrasla. Nakon srednje škole odlazi u Sarajevo i upisuje Akademiju scenske umjetnosti. Šest godina kasnije zasitila se života u Sarajevu i odlazi u London, gdje magistrira na Central School of Speech and Drama. U London se zaljubila na prvi pogled. Nakon završetka snimanja „Ponos Ratkajevih“, opet se vraća u London. 2009. godine kreće telenovela „Dolina sunca“ gdje Ana i Bojana Gregorić postaju okosnica serije.
Pobijedila je 2010. godine u 4. sezoni „Zvijezde pjevaju“ s partnerom Jacquesom Houdekom.


Photobucket


Moja recenzija:
Ana je glumica koja je se probila u javnost glumeći u serijama „Ponos Ratkajevih“ i „Dolina sunca“. Osobno ne gledam baš domaće serije jer pretežno imaju pesimističan stav o životu iako moja baka koja gleda te serije kaže da su odlična. Ono što ja mogu potvrditi je da mi se jaaako sviđa pjesma koju Ana i Bojana Gregorić izovde za istoimenu seriju „Dolina sunca“.
Isto tako bi želio čestitati Ani i Jacquesu na pobjedi u showu „Zvijezde pjevaju“.
Velike pohvale za Anu što je sudjelovala u humanitarnoj akciji „Zagrljaj sunca“ u kojoj su sudjelovali i glumci serije „Dolina sunca“ i želim posebno istaknuti lijepu gestu kada je desetogodišnjoj djevojčici Mihaeli oboljeloj od raka uljepšala rođendansko slavlje. Svaka čast Ana!

16.05.2010. u 18:05 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< svibanj, 2010 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Kolovoz 2010 (1)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (3)
Travanj 2010 (2)
Veljača 2010 (2)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (8)
Studeni 2009 (1)

Komentari da/ne?

Home MyCelebrity.blog.hr

Tko su oni, reći ću vam ja!

A tko sam ja:
Zovem se Leo i idem u OŠ S.S.Kranjčevića u Zagrebu.
Volim istraživati, putovati i učiti o novim stvarima.
Hobiji su mi enigmatika i odlasci na duštvena događanja.
Što se tiče muzike i filma još sam neopredjeljen.

My Celebrity

Luka Nižetić
Nicolas Quesnoit
Ana Ugarković
Vedran Mlikota
Duško Čurlić
Ištvan Varga
Mario Petreković
Nikša Bratoš
Igor Mešin
Robert Valdec
Milka Babović
Marija Šantek
Ivana Plechinger
Marija Husar
Barbara Kolar
Mario Valentić
Ana Vilenica
Marko Tolja
Viktor Drago

Razno:
Aladin i čarobna svjetiljka - kazališna predstava

Kontakt

Leo e-mail:

LeoMyCelebrity@gmail.com

Linkovi:

OŠ S. S. Kranjčević

MyCelebrity on Facebook




Broj posjeta: